יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

בלגיות מציצות

סקס אוראלי עם פולניות אני לא מסתכל עליה בתור ילדה היא היתה לי רק חבר למרות שאני חייבת להודות שזה ואז היה מתוק למדי עצמו היה לה מפואר ארוך חום שיער פנים חמוד גבוה יחסית עם רגליים ארוכות כמעט מוחלטת קווקזיות מציצות באופן כללי דמות כי הוא הכרחי אנחנו צריכים לבוא לבית שלהם זה התחיל עם שחר הציפורים מצייצות העצים מתנדנדת בשלווה בדממת הבוקר אולג עזר לנו לסחוב שקיות סקס ישראלי יצא לעבודה אימצנו המיוחל לאורחים הדלת נפתחה נטשה שלנו נכנסנו ובירך את כולם אחר כך עברנו למטבח אלן היה עסוק עם ארוחת בוקר שם היא בתהיא בת שנתיים וחצי שנים מבוגר ממני אוי זה היה יפה אני הנוכחי ברגע זה הוא ראה אותה כילדה זה היה קצת יותר גבוה אבל הפנים היו עדיין דמות נפלאה בירכתי אותה לשלום היא חיבקה אותי בשמחה כמו חבר ותיק לאחר ארוחת הבוקר אני אלן ואחיה החליט לשחק קצת מסביב נכנסנו לחדר אלינה שם שיחקנו בדיוק כמו ילדיםהם עצרו אותי על הרצפה אלן קם על תנור הפיצוץ על ברכיהם השעין את מרפקיו על ידיו ושאל ? טוב אני לא יודע מה קרה לי היד שלי החליקה הירכיים לפתוח אותה היא היתה במכנסיים קצרים צמודים ואז הלך לאט היד במכנסיים קצרים על המקום שבו היא להיותשלה אני פשוט לחוץ במקום עם האצבעות והרגשתי את השפתיים המין שלה תמונות סקס עפעפיה נפערו עיניו כמעט יצאו על מצחו הרגשתי כמו מכנסי היו רטוביםשלה כן אני מוותראמרתי מניחה יד היא נפלה עלי ולאט לאט נשף ואז אינדקס אתרי סקס לפתע קפץ ורץ אל משחקי סקס מחוץ לחדר הלכנו לארוחת ערב במהלך ארוחת צהריים היא