יום שלישי, 3 במאי 2011

אינטימיות היום

אפילו המין המילניום החדש הוא נושא קשה לדון. יש לנו שאל את כל השאלות: האם אני מושכת מספיק? איך אני לא פנה כפי מינית על כפי שאני צריך להיות? מדוע אין הוא / היא רוצה אותי לעתים קרובות יותר? למה אני תמיד זה ליזום יחסי מין? יש הרבה שאלות ואין למי לפנות כדי לקבל תשובות. אנחנו לא יכולים לדבר עם החברים שלנו, זה הרבה יותר אישי מדי. זה עשוי להביך אותנו / אותם / בן הזוג שלנו. אנחנו לא יכולים להתקשר לרופא שלנו, שהוא כנראה לא יודע את התשובות בכל מקרה. הכנסייה? מס

כמטפלים אנו מוצאים המיניות, כי הוא נושא קשה ביותר עבור הלקוחות, כדי לדון. כאשר בעיות מתעוררות סביב המיניות, הם דיברו תחילה על ברמה משטח עם הרצון לתיקון מהיר. זה עם קושי קיצוני כי הנושא הוא העלה יותר מפעם אחת, גם כאשר יש עדיין בעיות. זה כאילו היינו מעדיפים לחיות בלי סקס, או עם הרגשות שלנו של אי התאמה, מאשר לחיות דרך המבוכה של לדבר עם בן אדם אחר על איך אנחנו מרגישים.

מספר אחד דאגה זוגות על מערכת היחסים המינית שלהם הוא רמות שונות של הרצון. שני הדוחות הנפוצים שאנו שומעים כוללים: "אני רוצה שיהיה לי כמה פעמים סקס ישראלי בשבוע השותף שלי, פעם בחודש הוא מספיק.." או, "אני פשוט לא מעוניין יותר. לא אכפת לי אם אי פעם לקיים יחסי מין שוב."נשמע מוכר? למרבה הצער, בגלל חוסר הרצון שלנו לדבר על זה, אנחנו נותרים לעתים קרובות תחושת מושכת, נאהבת, ואת unlovable. אנחנו מסתכלים פנימה להאשים את עצמנו או מרגישים היחסים היא חסרת סיכוי, ולא הסיכון שיתוף הפחדים שלנו, אפילו עם בן הזוג שלנו.

מרילין: מנקודת המבט של האשה, על חוסר רצון לסקס היא מהלומה הרסנית על ההערכה העצמית. בין אם מדובר בחוסר רצון או בן זוגה של אישה בהכרח נראה פנימה מאשימה את עצמה. זה תמיד מעציב אותי כאשר הלקוח מדבר על חוסר הרצון שלה עבור בן זוגה פונה לאחר מכן כי חוסר הרצון פנימה ספקות עצמה: ". למה אני לא רוצה אותו, הוא צריך אותי מה לא בסדר איתי?" היו לי לקוחות מדיכאון חמור עד כדי להיות מסוגל לתפקד בעבודה, כי הם מרגישים לא כשירים כך. לעתים נדירות נשים להסתכל חוסר הרצון אינדיקציה כי ייתכן שיש חוסר שביעות רצון במערכת היחסים. אולי בן הזוג שלה השתנה מן אתלטי לבוש היטב כדי מקריח עם כרס בירה. אולי הוא לא לדבר איתה יותר; התקשורת היחיד שיש להם הוא על הצרכים של החיים. אולי הוא כבר לא קונה לה פרחים, לוקח אותה לארוחת ערב, או מתייחס אליה באהבה וכבוד. אלו הם רק פני השטח בעיות, אבל לא חשוב פחות. ומה על הרגשות שלה? לעתים נדירות הנשים לשים לב הכעס והטינה בנתה כלפי בן הזוג שלהם. אולי הוא היה רומן. אולי הוא כל הזמן ביקורת על המראה שלה, החברים שלה, את העבודה, כמו שהיא שומרת על הבית. אולי הוא עובד 12-14 שעות ביום ואין לו זמן בשבילה. נשים מודעים החסרונות האלה, אך רק לעתים רחוקות הם רואים איך הדברים האלה יכולים למעשה התשוקה המינית שלהם. במקום זאת, הם לוקחים את כל האחריות על חוסר רצון על עצמם.

מה נשים צריכות להבין הוא שאנחנו לא יכולים להרגיש מינית כלפי מישהו שאנחנו כועסים או מאוכזבים עמוקות עם פנימה אנחנו לא יכולים להמשיך להרגיש מינית כלפי בן הזוג אשר אינו עונה על הצרכים שלנו (מתייחסים אלינו עם אהבה וכבוד). נשים צריכות להרגיש אהבה להרגיש מינית.אנחנו צריכים את החיבור הרגשי. אנחנו לא יכולים להיות בעיצומו של המתח המתמשך עם שותפינו ומצפים להרגיש מינית. זה פשוט לא עובד ככה. פעם היה לי חבר שאמר שהיא רוצה היא יכולה להדביק קומיקס על התקרה שלה, כך שכאשר היא ובעלה קיימו יחסי מין יהיה לה משהו כדי להעסיק את דעתה. היא חששה שהיא לעולם לא מרגישה מינית שוב. למרות שזה נראה מצחיק באותו זמן, אני בהחלט יכול להתייחס איך היא מרגישה. סקס הופך להיות מטלה של נשים, כאשר הם לא מרגישים אהבה. אישה זו היא כיום נשואה באושר ויש לו תיאבון מיני בריא. ההבדל: הקשר הרגשי. היא מאושרת ולעמוד ביחסים שלה.

צ 'אק: אני מוצא את חוסר תשוקה מינית אצל גברים מאוד מבלבל. מדענים אמרו כי הזכרים יש מחשבה תשוקה מינית או כמעט כל דקה, אז איך אתה יכול להסביר את הגברים שאינם רוצים לקיים יחסי מין? מנקודת המבט שלי בתור גבר המטפל, אני יודע שזה יכול להיות מכמה סיבות.

הרבה גברים מגיעים הביתה מהעבודה, לא נשאר לי כלום לתת. זה כאילו, כדי להשתמש באנלוגיה מאדים לנוגה, הוא היה יוצא לצוד כל היום וכל מה שהוא רוצה לעשות זה לחזור הביתה ולבהות לתוך האש (טלוויזיה). סיבה נוספת היא המראה של אשתו עשוי השתנו. הוא יכול להיות מאוד נמשכת עדיין אותה עם הבגרות מאפיינים פיזיים שלה השתנה והוא כבר לא רואה אותה כאובייקט של תשוקה, אלא רק בתור אמא של הילדים שלו. אולי הוא עבר מטרות אחרות, כגון העלאה או קידום, מכונית חדשה או בית חדש. סיבה נוספת חוסר תשוקה מינית יכול להיות שיש הבריאות המינית של הגבר עלולה להיות ירידה. שים לב למספר עולה של כתבות על סרטן הערמונית ו אונות גברית. אלה הן רק כמה מן הסיבות גברים לתת עבור לאבד עניין במין.

איך הרגשת כאשר קוראים את הפיסקה האחרונה? אני יודעת הרגשתי שאני מספקת הרבה תירוצים, אבל אלה הן הסיבות שאני שומע הביע ידי גברים. מה גברים צריכים הוא טיפוח רגשי. יש עדיין הרבה אנשים בחוץ כי מתקשים להתמודד עם ולבטא רגשות. אם אדם חש שהוא יכול היה תענוג וטיפוח בעת התעלסות אז הוא היה כנראה ללכת על זה בכל פעם. מה קורה, אם כי, היא לטפח את חסרה. גבר תמיד יהיה פורקן מענג, אבל מה אם שאר תהליך ההתעלסות הוא מלחיץ?"האם אני עושה את זה נכון?" "האם היא נהנית מזה?" "כמה זמן אנחנו צריכים לעסוק משחק מקדים לפני שהיא מוכנה?" כל הדאגות הללו ללא הזנה שווה חוויה בלתי מספקת. טיפוח אומר כי הוא בטוח עבור אדם להרגיש ולהביע את כל הרגשות שלו. עד כמה בטוח אתה חושב שזה לגבר לבכות או אפילו לסגת בחזרה בגיל מוקדם יותר במהלך ההתעלסות? זה לא בטוח בכלל. לאחרונה על החברים בסיטקום הטלוויזיה, הנשים היו לועגים חברים לשעבר שלהם, אחד מהם תמיד קרא במהלך ההתעלסות. המסר: גברים אמורים להיות חזקים. אבל, כאשר גברים חזקים בזמן ההתעלסות, כל מה שאתה מקבל הוא המרחק.

מרילין צ 'אק: נראה כי עבור גברים ונשים כאחד, כאשר קיים חוסר סיפוק מיני, את הקשר הרגשי חסר. האופן שבו נשים יכולות להיגרר החוצה היא דרך רומנטיקה ותקשורת. מספר אחת הנשים תלונה יש על מערכות היחסים שלהם היא חוסר תקשורת בקטע הכרויותגברים, לקחת את הזמן כדי לדבר עם בן זוגך. שתף את עצמך עם לה - העליות והמורדות שלך, השאיפות שלך, החלומות שלך. להראות לה שאיכפת לך. להתייחס אליה כמו אל האשה שאתה התאהב. לאחוז בידה, לטייל לאור הירח, לקנות לה פרחים, לקחת אותה לארוחת ערב, שלח לה כרטיס ברכה. (נשים, גברים מעריכים את אלה מחוות גם.) אדם יכול להיגרר החוצה דרך עניין והערכה. אתה יודע מה זה חיים של בן הזוג שלך הוא כמו מחוץ לבית? עודדו אותו לדבר על האינטרסים שלו: המשחק הרוקי, מים לבן רפטינג, מחשבים, מה הם. גברים אוהבים לדבר על עצמם אם מישהו מעוניין באמת (והם יכולים לדעת מתי אתה לא). האם אתה מעריך אותו על הדברים הקטנים? תגיד תודה כשהוא רוחץ את המכונית שלך, עושה הערב, ועל כן, כאשר הוא מוציא את הזבל! כל אלה הם אזורים כי ניתן לשפר על ידי פשוט לתת להם קצת תשומת לב. אחת האמונות העיקרית שלנו היא על מערכת יחסים בריאה כדי להמשיך לגדול, אתה צריך לשים את מערכת היחסים הראשונה. כלומר, זה בא לפני הילדים, העבודה שלך, הכל. אתה בתחילה התאגדו כי אתה רוצה להיות עם אותו אדם במשך שארית חייכם. למה לא לנסות את זה?