יום שלישי, 24 במאי 2011

סיפורי סקס בחינם

 

לפתות בחורות במהירות ובקלות בכל מקום! הכרויותהדרך לאסוף בחורות בקלות מכל מקום -

לי דחף חזק כל כך, הייתי על הגב, והיא איתי, היא נישקה אותי בגסות, אבל אני רק יכול רק לשקר, להתפתל ולברוח דפיקה בדלת לה לבכות להיות לבד, ו שוב, כל זה קורה זה מקל עלשלי השדיים שלי נושר בפגישה לתוך ידיה, היא מתחילה סיפורי סקס לנשק ולעסות אותה, הידיים שלי היו גם מאחורי באזיקים, כך אני יכול לעשות דבר, ולכן רצה זה יהיה לנשוך אתגלובל סקסהפטמות שלי, מנשק אותם, למטה, הלשון משחקת עםלשחק עם העגיל שלי בטבור, למטה זונה כדי לפצח שלי, לנשק את הכוס החלק שלי על גבי, מתגרה, ואני לא יכול, קשת סקס קטן סקס הריון רגליים סקס אופ צווארה, סיפורי פורנו וזהוהיא נכנסת לשוני,מין חינםמנשק, מלקק, מוצץ את השפתיים, אבל לא לגעת הדגדגן, מתגרה שוב סקס שמעתי גניחות במחוז כולו שוב היא מכסה את פיה בנשיקה לי, אני בסדר עם זה, אני סקס קומיקס ורוקנרול בחום איתה, אני פשוט לטוס שוב למטה, הוא ממשיך במשחק שלה מתחיל לזיין אותי עם הלשון שלו, אבל אני כבר לא יכול, דרך אותה גונחת צורחת בוא כבר התינוק, לא לחכות נו, נוואז היא נושכת לתוך ויברטור הפה החם הדגדגן שלה, אני נמס לגמרי ואת פורנו חינם הרגע היותרו עשיר סיים, קיבלתי את האורגזמה החזקה ביותר אני רק צריך אמיליה אטיאס סקס פשוט רועדת, היא החזיקה אותי התחיללנשק אותי שוב זה משתפר בשבילי אני לא צריך שאף אחד אחר לא סקס תלת מימד נישק שוב את הכוס שלי, משפטי פתיחה בקושי הצלחתי לסחוט צעקה ובכן, סקס בברלין עשה לך אזיקיםככל האפשר, קטינות באתר סקס אבל היא לא ממהרת, היא שוב החלה לשחק עם הדגדגן שלי, אני עושה אהבתי, אני עף, אני פשוט מתחנןהידיים שלי עולה שוב אל הקופסה, מכניס אותיידיים סרטן חדה מקלות לי משהו גדול מאוד, להשאיר את המותניים ומתחיל לעבוד הכאב היה מדהים, אין לי מושג כפי יכולתי