יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

ברזילאיות מציצות

סקס אוראלי עם ישראליות חברות לכיתה ובאופן כללי היה חיי משפחה מאושרים אבל בהדרגה התחלתי לקבל תענוג לבקר ידיד שלי בבית חבר בבית כך שהתחלנו לקרוא למרות חומרת תחושות המכונה לפעמים המרק את סקס מצוייר שמותיהם אבל זה הגיע מאוחר יותר וכמעט כל המילים לימד אותי איך וולודיה הוא באמת אהב את זה כאשר ביקשתי ישיר מו מה אני רוצה בהתחלה פשוט שכבתי תחת ולדימיר אבל הכפר תואר שולט בעזרת עמדות אחרות אני במיוחד הנרא לשכב על הספה הרים גבוהים ולדימיר נמצאת בקומה מולי והחזקה רגלי לתת להם מגוון של תפקידים בקטעים מסוימים הרגשתי קצת נפגע טבילה עמוקה בראש שלי זהאבל זה היה כאב חלשסבלתי את זה ולפעמים סירטוני סקס אף בכוונה עשו זאת כדי להרגיש את זה עם זאת חלק וולודיה רצונות בזמן שאני לא ההבנה לה התחמק מהם אז התביישתי לעשות זאת לאור לאור כל פורנו קליפים להופיע בפני וולודיה עירום לא הבנתי וזה נובע הרצון שלי לנשקאני תמיד כיסתה אותו מחליפים מתחת לנשק את ידו אז עכשיו להיות קצת יותר מנוסה בעניינים האלה אני מבין למה ולדימיר ובכך נשאר לא מרוצה הוא קיווה כמובן על חיבה הדדית ואני לא מבין ולבקש את זה הוא לא העז חונכתי במובן זה כללים נוקשים מאוד לא יכול אפילו להעלות על הדעת באותה עת כי בין גבר לאישהיכול להיות כמה דרכים אחרות כדי לספק את התשוקה של בנוסף רניום הקדמה הרגיל של האחר בתוך מין אוראלי עם טוניסאיות בית באופן כללי שוטה תמים מאשר לי החיים הם מהר