יום חמישי, 14 באפריל 2011

סודות האהבה

ג 'אקומו קזנובה הוא אולי אחד "אוהבי" המפורסם ביותר של כל הזמנים. לפי החשבונות שלו, הוא היה בחייו 122 ענייני, והם היו כל אירועים מיוחדים (אם אנחנו מאמינים במה שאנחנו קוראים).

נראה כי קזנובה היו כמה טכניקות אהבה סודית, ואנו מגלים אותן עבורך להלן.

כאשר קזנובה נעצר על ידי האינקוויזיציה, הם מצאו בין ניירותיו ספרים בהיקף של ספרו של Arentino על תנוחות מיניות.

זהו שיח ייחודי בין שתי נשים, כי הן היו כבר, אשתו זונה נזירה. הם מתארים את העמדות שלהם המועדפות וטכניקות, אשר ללא ספק, עשה קזנובה שימוש טוב מאוד של.

טכניקות מיניות של קזנובה, וסודות, לא היו כלל מוגבל השינה. קריאה על פי האוטוביוגרפיה שלו (כל ארבעה כרכים), יש דפוס כללי של פעילות שתרמו להצלחה שלו עם נשים.

טכניקות סוד אהבתו החל ברגע שהוא פגש את האישה. שגרת הוא היה ללא דופי לאחר ביצועה ותכנון, ותמיד היה הצלחה.

oStudy האישה. איך היא לבושה? כיצד יש שהיא הציגה את עצמה בפני העולם?

oDecide על מתנה קטנה כלשהי. בימים של קזנובה, שוקולד (כמו משקה) היה רומן יקר. הוא היה להכין אותה הגברת עצמו, באופן אישי. כמה נשים אחרות הוא היה נוכח פרחים, או כובע יקר (מאוד אופנתי אז), או איזה תכשיט של לייפות. לחשוב זה לא עובד, תחשבו שוב.

oArrange לארוחה. קשה היה קזנובה לגירושין תענוגות השולחן עם אלה של השינה. הוא היה תמיד להאכיל את אהובותיו, מראש של כל פעילות אחרת אם הוא היה סיכוי.

בהקדמה OBE ודומיננטי. קזנובה היה תמיד האיש, לקח את ההובלה. בתפיסה שלו, נשים מעדיפות גברים של הקטגוריה הזו, ואת חייו הראה שזה נכון.

הטכניקה הנ"ל הביא קזנובה עד לנקודה שבה הוא יכול להעסיק את עמדות המוזכרים דיאלוג Agentino של (מאויר).

קזנובה היה למועדפים המוחלט שלו, ליתר דיוק.

לצד, עם רגל של אישה הרים. בתנוחה זו, קזנובה reclines מחזיק את ראשו ביד אחת, ואת הרגל הרים של האישה עם השני. הוא היה לחדור מאחור, אבל מתחת לפני השטח, ותקיפה הודף. עמדה זו של אדם רגיל בגודל גדול, והוא רצון סופר לאישה. למרות שאין גירוי הדגדגן, יש ישיר G-spot וגירוי AFE אזור.

העמדה השנייה היה לפי האהוב רחוק של קזנובה, ושימש עם הנשים האלה הוא רצה להביע את אהבתו.

קזנובה היה יושב על קצה המיטה עם הרגליים על הרצפה. הוא היה הר האשה מעליו, עם רגליה כרוכות סביב הפסולת שלו, את זרועותיה סביב צווארו. אין הודף. האישה תהיה שחדרו זה פוזה כדי לקבל גירוי הדגדגן מקסימלית G-spot/AFE אזור כל באותו זמן. האישה תהיה לחוצה חדירה מקסימלית, והוא היה לנוע במעגלים ולאחר מכן תנועה מתנדנדת.

כמו האהבה הגדולה בעולם, קזנובה המועסקים זה טכניקות שוב ושוב כי הם עבדו ועבדו טוב.

אל תשכח את הקדמות, לא המשחק המקדים. כל מה שאנחנו קוראים עליהם המשחק המקדים היה כמויות עצומות של נשיקות, אבל אנחנו יכולים לתת לדמיון שלנו אומרים לנו מה הוא המאהב מאסטר היה עושה.

הסוד הגדול שלו באהבה לעומת זאת, התגלה באחד תגובה, אשר

"אהבה אמיתית היא אהבה שלפעמים מתעוררת אחרי הנאה חושנית:. ואם כן, היא בת אלמוות; מהסוג השני בהכרח הולך מעופש, בשביל זה טמון פנטזיה בלבד"