יום רביעי, 20 באפריל 2011

גלולות למניעת הריון

מינון נמוך של גלולות למניעת הריון ניתן להשתמש באופן יעיל לטיפול באקנה. אז, בפעם הבאה, שאתה יוצא למצוא דרך להפחית פצעונים ואקנה, זה יכול להיות רעיון טוב כדי לדון בבעיות העור שלך עם הגינקולוג שלך במקום רופא העור שלך. בדרך זו, בהתאם להיסטוריה שלך אורח רפואי, אתה יכול להשתמש ביעילות גלולות למניעת הריון שני לפתור את שתי הבעיות העיקריות בו זמנית, עם המרשם אחד פשוט.

כיצד גלולות למניעת הריון עבודה על אקנה?
את הייצור של הורמון המין הגברי אנדרוגן בגוף יכול גם לגרום לעלייה בתפוקת הנפט, וזה יכול להיות בכמות משמעותית רק לפני הווסת מתחילה. שונים רפואי מחקרים ודוחות אישרו כי במינון נמוך לידה גלולות למניעת יכולים משמעותית להפחית את הנוכחות של אנדרוגן עודף. זה בסופו של דבר שליטה להקטין את פצעונים של אקנה. השימוש בגלולות למניעת הריון אינו חדש עבור נשים רבות אין זה מפתיע כלל. כאשר אתם מתחילים לקחת גלולות למניעת הריון, תוכלו להבחין בהדרגה שיפור העור שלך.

איך מתאים זה מתאים לך לקחת גלולות נגד הריון כדי בקרת אקנה?
ובכן, לפני שתבצע החלטה סופית לגבי צריכת גלולות למניעת הריון כדי לשלוט באקנה, אתה חייב לקחת בחשבון גורמים מסוימים. הכרויות סקס למעשה, ישנם כמה גורמי סיכון הקשורים נטילת גלולות למניעת הריון. למרות הסיכויים הם נמוכים מאוד עדיין סיכונים הם שם. חלק הסיכונים כוללים גדל הסיכוי להתקף לב, שבץ מוחי, קרישי דם, וסרטן השד. שוב, אם אתה מעשן, סיכונים אלה יכולים להיות מורכב עוד יותר. תופעות הלוואי האפשריות כוללות יותר דימום נרתיקי, צבירת נוזלים, כתמי עור שחום, ודיכאון. ברור כי זה בכלל לא נבון לקחת גלולות למניעת הריון כדי לשלוט אקנה במחיר של כל הסיכונים האלה. עדיין, אם אתה כבר באמצעות גלולות למניעת הריון אתה חש בנוח עם זה, תרופה זו היא בהחלט שווה את התמורה שלך. אחרונה, אך לא פחות, מה שלא יהיה, יהיה המקרה, לעשות להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה הולך קדימה עם תרופה זו נגד אקנה.

מרכיבים משותפים של הטיפול באקנה
להלן כמה מרכיבים משותפים של טיפול באקנה.


    גלולות למניעת הריון o


אמצעי מניעה אוראליים הוא שילוב של אסטרוגן ופרוגסטין נלקח דרך הפה. הם מוכתבים לרוב על אקנה הורמונלי. מינון נמוך של אסטרוגן לעזור לדכא את האנדרוגנים המיוצרים על ידי השחלות, לבין סוכני פרוגסטין החדשים, כולל מעודדות, הם אנדרוגנית פחות מאלו שנמצאו בניסוחים מבוגרים.

    o אנטי אנדרוגן


לפעמים, אתה הרופא יכול גם לרשום אנטי אנדרוגן בשילוב עם גלולות למניעת הריון. תרופות אלו פועלות על ידי עיכוב ייצור האנדרוגן בשחלות ואת בלוטת יותרת הכליה, ובסופו של דבר לסייע במניעת אנדרוגן קיימים גורם ייצור הנפט מוגזם.

    o קורטיקוסטרואידים


מנות קטנות של סטרואידים, כמו פרדניזון, או כוסיות ישראליות, ייתכן גם המדרכה דלקת לדכא את האנדרוגנים המיוצרים על ידי בלוטת יותרת הכליה.

באופן כללי, נטילת מינון נמוך לידה גלולות למניעת יכול להיות טיפול יעיל ובטוח באקנה מתונה. הם מוכתבים לרוב על אקנה הורמונלי.