יום שני, 18 באפריל 2011

זקפה ללא ויאגרה

גבר יכול לסייע הזקפה שלו ללא תרופות יקרות מסוכן?

התשובה היא כן. הסינים כבר אובססיבי בנושא הזה במשך אלפי שנים, ויצר שריון שלמה של תרופות טבעיות על הליבידו ועל הזיקפה.

להתעלם איכשהו, יש כבר כאלה דרך טבעית להגדיל את כמות ואיכות זקפות באזור הים התיכון עוד לפני ההיסטוריה הכתובה.

כל גבר (ו הים התיכון) עזנייה יודע מנסיונו האישי את כוחו של אגוז פיסטוק, וכאן נביא את זה בשבילך, ואיך השילוב שלו עם דבש מייצרת אצל גברים שפע של נוזל הערמונית (והזרע), עם ליווי איכותי של זקפות משופרות.

פיסטוק

הערכים התזונתיים של פיסטוק ניתן לראות בסיומה של מאמר זה. זה כל כך מלא, מזינים מיקרו, ורבים מהם אחראים על פעולות התגובה הגברית, ערכו כמזון לא יכול לזלזל.

1 גרם של פיסטוקים קלויים יבשים מכילים 165 קלוריות, עם 7 גרמים של פחמימות, 6 גרם של חלבון (וגם לראות את הרשימה חלבון בתרשים בסיומו של מאמר זה), 14 גרם של (1.7grams שומן המכילים שומן רווי .. . הנדרש לייצור יעיל של טסטוסטרון במערכת הרבייה של הגבר). פיסטוק הוא הכולסטרול חינם. הם מכילים ערכים גבוהים של ויטמינים A ו-C, כמו גם אחוזי חשוב של סידן וברזל

את המתכון במוסף היומי של

החל עם פיסטוקים עשירה מבחינה תזונתית, על כוס מלאה (de-הפגיזו) של פיסטוקים קלויים יבש מוסיפים כמות שווה של דבש אורגני טבעי. דבש צריך להיות מן הדבורים "חינם", כי היו פלטה לאסוף אבקה שלהם באופן טבעי, ואת מצמחים ספציפיים ליד הכוורות.

מעבירים את התערובת לתוך צנצנת זכוכית, ולחשוף את השמש במשך שבוע אחד. הזמן הטוב ביותר כדי להפוך את התערובת הזו היא בחודשי הקיץ. אחרי שבוע אחד לחשוף, התערובת מוכנה לחוויה של הכרויות באינטרנט בחינם.

חלבונים וויטמינים של פיסטוק

פיסטוק מכילה 18 חלבונים חיוניים, לשמור Hydroxyproline. זה כמעט אוכל להשלים בכוחות עצמו. מן ויטמינים, פיסטוקים מכילים ויטמין A. C, D, E, תיאמין, ריבופלבין, ניאצין, ויטמין B6, Folates, ויטמין B12, ו ק

ממינרלים, פיסטוקים מכילים כמויות גבוהות של סידן או ברזל, מגנזיום, זרחן, נתרן, אבץ, נחושת, מנגן, סלניום.

מ סטרולים, פיסטוקים מכילים כולסטרול אפס, אבל פיטוסטרולים שביושר campersterol, stigmasterol, ו sitosterol בטא, כל עם השפעה חזקה על מערכת הרבייה הורמון המין הגברי.

כאשר מעורבב עם דבש, את הערך התזונתי של סם הופך מזון מועשר מאוד כי תציג לטובתה לבריאות טובה הכוללת הטבות הדם הפגינו זקפה קשה כסלע בזמן צפייה סקס בחינם.

איך ומתי לאכול את שיקוי פיסטוק דבש

מומלץ כף אחת ביום, בבוקר, ואת כף אחת בעת הפעילות המינית היא הצפוי. זה ניתן לאכול לבד, מעורבב עם יוגורט  הטבעי, או עם איזה פרי. התוצאה, לאורך זמן, יהיה פוטנציאל מינית מוגברת, זיקפה קשה כאבן, ליבידו בריא.